SHIQUITOS

It does not matter how slow you go so long as you do not stop.

Lilla Melodifestivalen 2011

Igår var det lilla melodifestivalen och jag mötte upp med pappa ca 15.30-16.00 (efter att jag slutat) i McDonalds i Brunnsparken. Jag fick låna en av hans mobiler (han har två). Min hade ju, som sagt, blivit tvättad i tvättmaskinen av min hemkunskapslärare eftersom jag lagt mobilen i förklädet eftersom att jag skulle mäta tiden på bullarna (som btw blev tväräckliga) eftersom att klockan där i hemkunskapssalen inte är digital så att man inte kan se exakt.
Iaf han körde till skolan och vi var lite tidiga och han fick chansen att göra Andreas glad av att vinna mot honom på pingis. Min bror överrasskade mig rejält, han var grym! "Stolt"

Melodifestivalen började 17.00.
Vuxen 15:-
Barn 10:-
Haha..

Melodifestivalen började 17.00 och självklart är min lilla syster med (förra året sjöng hon "julen är här"). Denna gången är det tydligen inte tillåtet att sjunga själv och hon sjöng med en tjej från 4:an (tror jag det var) och de sjöng hennes favoritsång: My heart will go on från Titanic. Hon hade på sig en vit, lång klänning; min "bröllopstärne"-klänning. Hon vann bästa pris för "inlevelse".
Alla vann bästa pris för något. Ex. bästa popgrupp, bästa rap, svåraste låt (haha), bästa grupp m.m

Här kommer några bilder från fritids blogg. Ska försöka komma ihåg låtarna!



Thank You av Amy Diamond


Egen låt som de kommit på som heter vänskap.


Rapparen Sofia


Manboy av Eric Saade


Bumpy Ride


Mikrofonkåt. (Värst vad de var populära. Flera bilder på de)


Främling av Carola.


Där ser man Annie.


Schysst att alla bidrag finns med på bild utan Annies?...
2011-03-23 @ 19:47:46 Allmänt Permalink


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0